fredag 6 mars 2009

Bättre lycka nästa gång...

Nehej... Kontraktet gick till någon annan sökande. Jag tror han fick den helt enkelt för att han hade stått i kö ett halvår längre än jag.

    Hej Frilansande pedagogen,

    För några dagar sedan fick du erbjudande om en lägenhet.

    Vi måste tyvärr meddela att lägenheten har hyrts ut till en annan kund.

    Du är välkommen att söka igen.

    Göteborg 2009-03-06

    Med vänliga hälsningar
    Familjebostäder i Göteborg AB
    031-7316700

Jag är inte särskilt arg eller besviken över att jag inte fick lägenheten. Jag är mer irriterad över att jag var tvungen å åka hela vägen ner till Göteborg för att gå på en sju minuter lång visning och därefter direkt få beskedet att jag inte fick lägenheten. Jag fick inte ens träffa handläggaren. Det måste ju ändå betyda att han redan hade bestämt sig vem som skulle få lägenheten?

Vad är det folk brukar säga vid sådana här situationer...? Just det. Bättre lycka nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar