måndag 2 november 2009

Shit, vad hände?

Allt bara dog ut. Bloggen föll ner i glömskans gyttjiga pöl och jag fick en ful latmask krypandes in i mitt förvirrade sinne.

Jag tänker inte skylla på något och jag tänker inte förklara alltför detaljerat kring varför jag helt (utan förvarning, jag vet - ursäkta mig!) slutade blogga. Men allt började med det nya jobbet (tyvärr inte i skolan...) som på kort tid upptog all min energi och ork. I och med detta kom jag sakta i underfund med mig själv att jag svek hela syftet med min blogg: Att skriva om min väg in i läraryrket.

Nåväl, nu är jag tillbaka igen med nya krafter! Ett längre inlägg är på ingång senare då jag ska försöka uppdatera de få vilsna läsare som snubblar in hit då och då om min plötsliga avgång i bloggvärlden och min nyfunna energi och hopp inför framtiden.

Men tills dess, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar