söndag 21 juni 2009

Telia-Gunnar

Hm... Mycket jobb på gång nu vilket drar mycket kraft och tid ifrån mig. Det känns lite pretentiöst och onödigt eftersom jag ändå skriver bloggen av egen vilja och med ett eget personligt syfte. Då är det ju också självklart att jag skriver mina inlägg när jag själv känner för det. När man känner att man MÅSTE blogga för bloggandets skull, det är då det inte blir kul att blogga längre.

Så därför har jag inte skrivit så mycket på sistone. Helt enkelt för att jag ej har haft lust att göra så.

Annars finns det en ganska lustig blogg som heter "Jag heter Gunnar", skriven av Telia-karaktären vid namnet Gunnar, även känd som "Telia-Gunnar". Han syns lite här och där i TV-reklamen hos de kommersiella kanalerna. Jag vet att det bara är reklam, men ibland kan man faktiskt tycka synd om den mannen på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar